2009年7月10日 星期五

Blueberry Cheese Cake

回忆起...16年前踏入吧中,
欣慰的是深得校长和同事及学生们的爱戴,
每年生日都会出其不意地收到来自各方的生日蛋糕和祝福,
想当年,
在办公室里最记得我生日的莫过于就是校长了!
再来就是当时那一班又一班华乐团的宝.

离开吧中7年,
今年从新踏回吧中的校园,
依然是另我备感温馨,
今天是我的生日,
校长也同样地送上了一个生日蛋糕让我与同事们分享,
使我再度忆起过去9年在吧中执教时校长,同事们和学生们和我一起渡过一次又一次的生日...
哈....实在回味无穷^_^ 美丽...美丽...
这...就是吧巴这小地方的人情味了.

校长,感谢你!
同事们...我也感谢你们!



8 則留言:

annie 提到...

Hello,teacher Voon,"Happy Birthday to You"..Wishes you all the best...and always be happy....

bboy ady 提到...

老师
生日快乐哦
祝你工作顺利
身体健康
哈哈
还是那几句老套话
但是有一句真心且有点肉麻的
我们也爱你
哈哈

{=*sPR!ng!rl*=} 提到...

11.55pm(10/7/2009)
幸好我还来得及留言,
老师!!生日快乐!!!
吧中的师生们都很有心的,
他们也一定会替老师庆祝的。。
希望你往后都能开开心心,
梦想成真,最重要是身体健康。。。

E 提到...

Hi Ms Voon, I'm here to wish you a happy belated birthday. Wasn't aware it was your birthday until I visited your blog. I apologize for that.

Anyway, may God bless you always and grant your wishes. Stay gorgeous~ Hugs!

Love,
Ellyn

温老师 提到...

Annie,
thanks for your Birthday blessing. hehe.

bboyady,
有时候话虽肉麻,但有勇气讲就精神可嘉.我全单收下,谢谢你罗.嘻嘻.

春天,
好久不见春天,你在忙那家子的事阿?
祝福到了,心就到了,谢谢你.好好念书,等着分享你的佳绩 ^_^

Ellyn,
Thanks for your blessing,I received.haha...When will you return to Papar? I miss you :P

feng 提到...

嗨!美女,生日快乐!这是迟来的祝福!加油!

TV is available here^_^ 提到...

feng? aiyoyo!!!who are you? angin kah? anyway, thanks for your compliment.

E 提到...

Hey Ms Voon,

I don't think I will be back in at least 1 more year. Sorry about that. I'll graduate in December 2010, let's see what happen after that. At the mean time, we should chat more. If you have instant messenger and all, that would be great. Also, we can email!

i miss you a lot too!

xoxo,
E